Freepbx – Centrala telefoniczna VOIP

Sprawnie działająca centrala telefoniczna, to obok wydajnych serwerów i szybkich w obsłudze skrzynek pocztowych jeden z najważniejszych elementów owocnie działającego biznesu. Większość firm korzysta aktualnie z własnej centrali telefonicznej. Szczególnie, że umożliwia nie tylko komunikację poprzez telefony stacjonarne, ale również z aplikacji na komputer oraz telefon. Doskonałym przykładem tak działającej centrali telefonicznej jest FreePBX.

FreePBX to nowoczesny system telefonii VoIP (Voice over IP) zarządzany z poziomu przeglądarki internetowej, a konkretnie strony www. Opiera się na najpotężniejszym pod względem technicznym i jednocześnie najszybciej rozwijanym silniku centrali telefonicznych – Asterisk. FreePBX stanowi graficzną nakładkę na ten system, znacznie skracając proces wdrożenia i konfiguracji centrali w przedsiębiorstwie. Na dodatek FreePBX można zainstalować zarówno na serwerze fizycznym, jak i w chmurze.

Co oferuje użytkownikom FreePBX?

Zarządzanie centralą telefoniczną FreePBX poprzez przeglądarkę.

Oznacza to, że po zalogowaniu do centrali można w różnoraki sposób konfigurować jej ustawienia. Za pośrednictwem przeglądarki mamy dostęp do raportów połączeń, możemy dodawać nowe konta użytkowników czy sterować ruchem połączeń przychodzących. A nawet sterować dystrybucją połączeń w firmie.

Stworzenie zapowiedzi firmowej przed rozpoczęciem połączenia.

Zaawansowana funkcja IVR umożliwia dzwoniącym na infolinię klientom wybrać przycisk, który docelowo przekieruje ich do odpowiedniego działu i kompetentnego w danym zagadnieniu konsultanta. Dostęp do bazy wiedzy Cofluence oraz komunikatora Rocket.Chat usprawni przy tym pracę konsultanta.

Kolejkowanie, nagrywanie i dystrybucja połączeń.

Centrala telefoniczna FreePBX jest w stanie obsłużyć najbardziej absorbujące Call Center czy Infolinię. To możliwe dzięki zaawansowanemu systemowi dystrybucji oraz kolejkowania połączeń przychodzących. Dodatkowo prowadzone przez konsultantów rozmowy można podsłuchiwać w czasie rzeczywistym, ale też nagrywać i odsłuchiwać w dowolnym momencie.

Dodanie kilku operatorów VoIP.

FreePBX umożliwia podłączenie do systemu kilku operatorów VoIP. Gwarantuje to zachowanie ciągłości pracy przedsiębiorstwa w sytuacji nagłej i nieprzewidzianej awarii. Gdy z jakiegoś powodu nastąpią problemy z połączeniami obsługiwanymi przez jednego z operatorów, do momentu rozwiązania problemów można dalej wykonywać połączenia wychodzące przez innego operatora.

Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, zapraszamy do kontaktu.